info@albyco.be | +32 (0)14 41 55 35
  • nl
  • fr

TECHNISCHE DIENST

Albyco Service Team

Customer Service & Na-Service bij Albyco gaat véél verder dan een paar loze beloften.

Goede service begint met het juiste advies vóór de aanschaf en proactief preventief 
onderhoud eenmaal de machine geïnstalleerd is. Een uitgebreid gamma preventieve servicecontracten – op maat van de klant – zorgt voor bedrijfszekerheid en duurzaamheid van het machinepark.

Doet er zich toch een storing voor? Dan wordt deze steeds “prioritair” behandeld door de ervaren Albyco service engineers die de meest courante onderdelen in hun auto bij hebben,
zodat een storing snel verholpen wordt en de productiestilstand tot een minimum beperkt blijft.

De Albyco service-visie: Service mét een glimlach, wordt verzorgd door een professioneel service team dat instaat voor technische ondersteuning in heel België. Twee enthousiaste dames bij customer service support en zeven service engineers staan paraat voor telefonische hulp en een bezoek ter plaatse. In samenwerking met verschillende printerfabrikanten en papierleveranciers zijn de Albyco service engineers steeds op zoek naar oplossingen om zowel de productie, als de kwaliteit van uw eindproduct te verbeteren.

Zekerheid door periodiek onderhoud en nazicht.

Iedere machine heeft periodiek, preventief nazicht en
onderhoud nodig. De frequentie wordt mede bepaald door het volume dat verwerkt wordt. Onderhoud zorgt ontegensprekelijk voor een langere 
levensduur en verminderd tussentijdse storingen.

Het Albyco Service Team heeft verschillende service formules uitgewerkt en dit steeds aan een voordeeltarief met interventie garanties. In samenspraak met de klant werken wij regelmatig oplossingen-op-maat uit.


Korte kennismaking met Paul Van de Kerckhof, Service Manager bij Albyco.

Paul-technischedienst

Paul is 35 jaar, getrouwd en heeft 1 zoon.
Als hobby beoefent hij moto supersport en voetbal.

Na een opleiding Electro-mechanica en enkele jaren ervaring als interne technicus, is Paul in 2012 bij het Albyco team gekomen en na intensieve training bij de fabrikanten, snel als specialist de grotere installaties en opleidingen verzorgde.

Een technisch sterk onderlegde Service Manager zoals Paul die communicatie hoog in het vaandel draagt zal de continu groei van ons Service Team verder uit bouwen.
Vandaag telt het Albyco Service Team, 7 teamleden en op korte termijn zal er nog een nieuwe technieker starten om onze verdere groei te ondersteunen.
Ons technisch team is samen gesteld met verschillende specialisaties, zo hebben we 2 ex-drukkers met 20 jaar praktijk ervaring, 2 Electro specialisten en 2 3D specialisten zodat zodat wij op elk domein een oplossing en een meerwaarde kunnen bieden aan onze klanten.

Paul over zijn nieuwe functie: Bij Albyco wordt je als “klant” behandeld zoals ik als “klant” ook zou behandeld willen worden en daar werk ik graag aan mee.

De inzet van alle collega’s zowel op service, sales, logistiek als office vlak, geven mij de tools om onze klanten elke dag bij te staan waar nodig.